فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری

حسابداری یک رکن اساسی در هر کسب و کاری است. کسب و کار شما در هر مقیاسی که باشد نیاز به محاسبه هزینه های جاری و ثابت، محاسبه سود و زیان فروش، گزارش گیری و … دارید. با استفاده از یک نرم افزار حسابداری به راحتی می توانید این امور را به صورت سیستماتیک و سریع انجام دهید. بدون استفاده از یک نرم افزار حسابداری، مدیریت یک فروشگاه اینترنتی (فروشگاه آنلاین) و محاسبه سود و زیان و هزینه های جاری کسب و کار بسیار سخت می شود.

مطمئنا” با رشد کسب و کار آنلاین و افزایش میزان فروش، وجود یک فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری به شدت احساس خواهد شد. نرم افزارهایی مانند هلو تحت وب و سپیدار از جمله نرم افزارهای قدرتمندی هستد که بیشتر شرکت ها برای مدیریت امور مالی مجموعه خود استفاده می کنند.

این مجموعه ها می توانند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و اتصال آن به نرم افزار حسابداری خود، عملیات مالی و حسابداری فروشگاه اینترنتی خود را به صورت یکپارچه در نرم افزار حسابداری مدیریت کنند و از کلیه مزایای فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری بهره مند شوند.

 

مشکلات عدم استفاده از فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری

بدون اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری شما باید سفارش های ثبت شده در سایت را به صورت دستی در نرم افزار حسابداری وارد نمایید. با تغییر قیمت محصولات در نرم افزار حسابداری، مجبور هستید که قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی را به صورت دستی اصلاح نمایید. انتقال اطلاعات مشتریانی که در سایت ثبت نام کرده اند نیز از از جمله مواردی است که باید به صورت دستی انجام شود.

علاوه بر این به دلیل عدم یکپارچگی فروشگاه اینترنتی و نرم افزار حسابداری، مشکلات بسیار جدی در زمینه انبارداری خواهید شد. اتلاف وقت و انرژی هم از هزینه های پنهان عدم استفاده از فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری است. ضمن اینکه انجام این موارد به صورت دستی از دقت کافی برخوردار نیست و در صورت عدم انتقال صحیح اطلاعات به دلیل خطای انسانی ممکن است مشکلات جدی برای کسب و کار شما ایجاد شود.

 

نحوه اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

شاید استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب در وهله اول راه حل مناسبی برای مدیریت فروشگاه اینترنتی باشد اما مهاجرت از یک نرم افزار حسابداری که سال هاست در کسب و کار خود استفاده می کنید و به همه قسمت های آن تسلط پیدا کرده اید ایده خوبی برای پیاده سازی یک فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری به نظر نمی رسد و شما را درگیر مسائل حاشیه ای مثل خرید نرم افزار حسابداری جدید، آموزش کارمندان و … خواهد کرد.

در حالی که با اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری فعلی، شما به راحتی می توانید از مزایای فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری بدون تغییر در سیستم حسابداری مجموعه خود استفاده نمایید بدون اینکه نیاز باشد از یک نرم افزار حسابداری دیگر استفاده نمایید.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی متصل به حسابداری با وبکام

با استفاده از خدمات شرکت نرم افزاری وبکام علاوه بر حل مشکلات اشاره شده در بالا، می توانید بدون تغییر در سیستم حسابداری مجموعه خود، به راحتی فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را جهت فروش آنلاین محصولات راه اندازی نمایید و آن را به نرم افزار حسابداری تحت ویندوز خود متصل نمایید. به این ترتیب به راحتی می توانید اطلاعات مالی و حسابداری فروش آنلاین و فروش حضوری را به صورت تجمیع شده در نرم افزار حسابداری خود داشته باشید.

با این کار دیگر دغدغه جابجایی دستی فاکتور ها بین دو سیستم را نخواهید داشت و نیازی نیست نگران هماهنگ بودن موجودی محصولات در دو سیستم باشید چون موجودی محصولات شما همواره به روز خواهد بود.

 

 

مزایای اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری

  • همگام سازی اطلاعات محصولات
  • همگام سازی اطلاعات مشتریان
  • ثبت اتوماتیک سفارش های فروشگاه اینترنتی در نرم افزار حسابداری
  • دسترسی آسان به اطلاعات فروش و مشتریان به صورت تجمیع شده
  • کنترل و اصلاح قیمت و موجودی محصولات فروشگاه اینترنتی از طریق نرم افزار حسابداری
  • گزارش گیری صحیح به دلیل تجمیع اطلاعات فروش حضوری و آنلاین

برای اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۲۸۴۲۸۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *