وب سرویس (API) متصل به حسابداری

 API متصل به حسابداری، محصولی از تیم وبکام است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید سیستم حسابداری خود را به هر سیستمی مانند وب‌سایت متصل کنید. برای مثال API یا وب‌سرویس متصل به حسابداری تخصصی وبکام می‌تواند سایت شما را با سیستم حسابداری خودتان مانند سپیدار، هلو یا دشت را متصل کند.

وب سرویس (API) متصل به حسابداری

کاربرد وب سرویس (API) متصل به حسابداری چیست؟

اکثر کسب و کارهای متوسط رو به بزرگ مانند فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، پوشاک، مواد غذایی و … برای افزایش تعداد مشتری و رشد میزان فروش فروشگاه‌شان در حال حرکت به سمت مدرن سازی کسب و کارشان و طراحی وب‌سایت هستند. اما یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسب و کارهایی که به تازگی به سمت فروش اینترنتی حرکت کرده‌اند، هماهنگ بودن اطلاعات موجود در سیستم حسابداری و وب سایت فروشگاه اینترنتی مجموعه است.

تصور کنید که ۱۰ سال که در حوزه فروش لوازم الکترونیکی به روش سنتی هستید و از یک نرم افزار حسابداری نیز برای مدیرت کسب و کار استفاده می‌کنید. به پیشنهاد یکی از همکاران اقدام به طراحی یک فروشگاه اینترنتی نموده‌اید. اگر بخواهید تمام اطلاعات مرتبط با محصول را از حسابداری در سایت به صورت دستی بارگذاری کنید یا با هر بار فروش در سایت، اطلاعات از قبیل فاکتورهای خرید را در سیستم حسابدری به‌صورت دستی ثبت کنید کار بسیار دشواری است.

راه حل آن ایجاد نوعی اتصال بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی شماست. به‌طوری که نام کالا، موجودی کالا و قیمت از حسابداری به فروشگاه ارسال شود و هرگونه تغییری در کالای موجود در فروشگاه هم بر روی سایت به‌صورت خودکار اعمال شود.

چگونگی اتصال سایت از طریق وب سرویس (API)

اصولا نرم افزار‌های حسابداری بر روی سیستم قرار دارند و وب‌سایت و فروشگاه‌های اینترنتی بر بستر وب هستند و نیاز به سیستم‌های حسابداری پیشرفته داریم در حال حاضر وب سرویس وبکام(api متصل به حسابداری) قابلیت اتصال به سیستم های حسابداری هلو و سپیدار را داراست.

برای شروع ارتباط بر روی وب‌سایت یک کلید دسترسی در وب‌سایت ایجاد می‌شود سپس بر روی سیستمی که نرم افزار حسابداری وجود دارد پنل مدیریتی نصب می‌شود پس از آن از طریق پنل مدیریتی کالاها(شامل نام محصولات،قیمت و موجودی) ارسال می‌شوند. در صورت تعریف کالاها از قبل در وب‌سایت باید کد کالا در حسابداری در قسمت شناسه کالا در وب سایت وارد شود تا ارتباط برقرار گردد.

برای اتصال وب‌سایت به سیستم حسابداری پنل مدیریتی نصب شده بر روی سیستم باید درحال اجرا باشد. بیشتر مراحل به‌ صورت اتوماتیک انجام می شود.آموزش‌های لازم در این خصوص و نحوه کار با پنل مدیریتی نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

API متصل به حسابداری
امکانات وب سرویس

امکانات وب سرویس (API) متصل به حسابداری

مزایای استفاده از وب سرویس (API) متصل به حسابداری

api متصل به حسابداری

چرا API متصل به حسابداری وبکام را انتخاب کنیم

فرم دریافت مشاوره و سفارش

سوالات متداول

Webcom

با وبکام، همگام با تکنولوژی حرکت کنید

برای خرید محصولات وبکام می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان وبکام شما را راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *