• وبکام
  • نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی یا ویزیت یار وبکام، ابزاری ساده و کارآمد است که در اختیار ویزیتورها قرار گرفته و عملیات ثبت سفارش کالا و ارسال آن را ساده‌تر کرده است.

 شما به عنوان مدیران و کارفرما دیگر نیازی به تغییر سیستم حسابداری نخواهید داشت و در صورت استفاده از حسابداری هلو و حسابداری سپیدار می توانید بدون تغییر و هزینه اضافه به نرم افزار ویزیتوری وبکام متصل شوید.

نرم افزار پخش مویرگی

درباره نرم افزار پخش مویرگی

سال‌هاست که با توجه به افزایش تنوع محصولات و رقابت برای فروش محصول، دیگر تامین کنندگان به سمت مشتری‌ها رفته و سفارشات را به صورت مراجعه حضوری از طریق ویزیتور دریافت می‌کنند تا سهم بیشتری از فروش در بازار داشته باشند.

این شیوه فروش محصول که به صورت نقطه به نقطه و مکان به مکان انجام می‌شود، پخش مویرگی نام دارد. شرکت‌های مختلفی نرم افزارهای پخش مویرگی ارائه کرده‌اند و هر کدام امکانات خاصی دارند. محصول شرکت وبکام در زمینه نرم افزار پخش مویرگی قابلیت اتصال به همه سیستم‌های حسابداری پخش را دارد و روند ارسال سفارشات را کاملا ساده‌سازی کرده است. تمامی گزارشات از این فرآیند در سامانه تحت وب در اختیار مدیران مجموعه قرار می‌گیرد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار پخش مویرگی وبکام اشاره خواهیم کرد.

امکانات نرم افزار پخش مویرگی

امکان مشاهده مکان ویزیتورها و محل ثبت سفارش ویزیتور

در نرم افزار پخش مویرگی وبکام شما می توانید تمام نقاطی که ویزیتورها فاکتور ثبت کرده‌اند را به تفکیک روز و ماه و سال روی نقشه مشاهده کنید و همچنین زمان ثبت فاکتور و مبلغ فاکتور را نیز نماش می‌دهد.

منطقه بندی و مسیرهای ویزیت

ویزیتورها می‌توانند لیست مشتریان را در اپلیکیشن ویزیتوری مشاهده کنند. یکی از امکاناتی که برای مدیران فروش مویرگی در نظر گرفته‌ایم منطقه‌بندی و مسیربندی مشتریان برای ویزیتورها می‌باشد به اینصورت که در تاریخ‌های خاص هفتگی یا ماهیانه می‌توانید لیست و مسیرهای مشتریان را برای ویزیتورها تعیین کنید و ویزیتورها طبق زمانبندی شما شروع به ثبت سفارش می‌کنند

مکان یابی پخش مویرگی
ویژگی های نرم افزار ویزیتوری

دریافت و ارسال سفارش به حسابداری

مهترین ویژگی نرم‌ افزار ویزیتوری وبکام سفارش‌گیری و ارسال سفارشات به حسابداری می‌باشد. ویزیتورها و بازاریاب‌ها می‌توانند ابتدای روز کاری با اطلاعات را دریافت و سپس شروع به ثبت سفارش از مشتریان کنند.
ثبت سفارش در اپلیکیشن پخش مویرگی بسیار سریع و راحت بوده و شامل امکانات و قابلیت‌های متعددی است که برای انواع شرکت‌های پخش(مواد غذایی،دارویی،آرایشی و …) کاربرد دارد.

انواع تیپ‌های قیمت

در شرکت‌های پخش مویرگی برای قیمت گذاری کالاها سیاست‌های مختلفی در نظر می‌گیرند. در پخش مویرگی برای انواع پرداخت‌ها مانند چک یا نقد قیمت کالاها متفاوت است و یا مشتریان بر اساس خوش حسای بودن و خرید قسطی و نقد قیمت‌های متفاوتی را مشاهده می‌کنند.
در اپلیکیشن پخش مویرگی وبکام این دسترسی در اختیار مدیران و ویزیتورها قرار دارد تا برای محصولات و یا مشتریان تیپ قیمت‌های متفاوتی در نظر بگیرید .

انواع تخفیفات سطری و پلکانی

یکی از امکانات مهمی که مدیران فروش به شدت به آن نیاز دارند ارائه انواع تخفیفات در هنگام فروش است. در نرم افزار پخش مویرگی وبکام قابلیت‌های متعددی از جمله تخفیفات سطری از حسابداری، تعریف تخفیف پلکانی برای کالاها ، تخفیفات درصدی و ریالی را در نظر گرفته‌ایم و مدیران فروش می‌توانند از هرکدام با توجه به سیاست و نیاز شرکت استفاده کنند.

امکان چاپ سفارش در محل مشتری

اصولا شرکت‌های پخش و خصوصا فروش گرم زمان دریافت سفارش فاکتور را برای مشتری چاپ می‌کنند. ما در نرم افزار ویزیتوری وبکام راهکار جدیدی برای شما در نظر گرفته‌ایم در این اپلیکیشن شما می‌توانید فاکتورهایی که برای مشتریان ثبت می‌کنید را همان لحظه در شبکه‌های اجتماعی مانند واتس اپ ارسال کنید.به این شکل دیگر شما نیاز به تهیه پرینتر و کاغذ ندارید و در هزینه‌های سازمان صرفه جویی می‌شود.

اطلاعات حساب مشتریان و حساب معین آنها

یکی از مواردی که اصولا برای ویزیتورها و مدیران فروش بسیار مهم این است که به اطلاعات مشتریان شامل آدرس فروشگاه،اطلاعات تماس، سفارش‌های قبلی مشتری، فاکتورهای مرجوعی و …. دسترسی داشته باشند.
علاوه براین موارد در نرم افزار پخش مویرگی وبکام اطلاعاتی از قبیل معین حساب مشتریان و مانده حساب و چک‌های  مشتری را در اختیار مدیران و ویزیتورها قرار می‌دهیم.همچنین این امکان وجود دارد که ویزیتورها مشتری جدید تعریف کرده و ثبت سفارش کنند و برای شرکت پخش ارسال کنند. 

چاپ فاکتور پخش مویرگی

داشبورد گزارشات نرم افزار ویزیتوری

مدیران فروش پخش مویرگی برای اطلاع از وضعیت فروش و تعداد فاکتورهای سفارش گرفته شده توسط ویزیتورها و نظارت به نیروها نیاز به سامانه‌ایی برای مدیریت و تحلیل فروش دارند سامانه گزارشات تحت وب وبکام برای بررسی عملکرد فروش و توزیع فراهم شده و در اختیار شرکت ها و مدیران فروش قرار می گیرد.

سامانه مدیریتی وبکام شامل انواع گزارش های متنوع فروش بصورت نموداری – تحلیلی مختلف در حوزه فروش ویزیتورها ،سفارش‌های دریافتی،بررسی تور ویزیت،دریافت‌های مالی و …. می باشد.

از مهم‌ترین خدمات نرم افزار ویزیتوری شامل:

 

داشبورد گزارشات
سفارشگیر مشتریان

نرم افزار سفارگیر مشتریان

با توجه به پر هزینه بودن پورسانت بازاریاب‌ها و عدم دسترسی به همه شهرها شرکت‌های پخش با محدودیت و چالش روبرو هستند. از این رو ما راهکاری جدید به نام اپلیکیشن سفارشگیر مشتری را برای دسترسی شما به همه مشتریان و افزایش سود فراهم کرده‌ایم.

در سفارشگیر مشتریان وبکام مشتریان به صورت مستقیم و در تمام ساعات روز به محصولات شما دسترسی دارند و هر زمانی نیاز داشته باشند سفارش ثبت می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر بخش سفارشگیر مشتری را مطالعه کنید.

پلن‌های قیمت نرم افزار پخش مویرگی هلو و سپیدار

تعداد ویزیتور

قیمت(تومان)

فرم دریافت مشاوره و سفارش

سوالات متداول

آیا این ابزار نیازمند نرم افزار حسابداری خاصی است؟

خیر به همه نرم افزارهایی که ساختار دیتا بیس SQL دارند وصل می‌شود.

آیا فاکتور و طرف حساب‌های جدید باید به صورت دستی وارد حسابداری شوند؟

خیر، هر دو مورد به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری ثبت می شوند

آیا ویزیتور باید حتما برای ثبت سفارش به اینترنت دسترسی داشته باشد؟

خیر، ثبت سفارش به صورت آفلاین و آنلاین انجام می‌شود و فقط سفارش‌ها از طریق اینترنت ارسال می‌شود.

برای فعال سازی امکانات و ماژول‌های نرم افزار (مانند GPS ) نیاز به پرداخت مبالغ جداگانه دارم ؟

خیر. این امکان به صورت رایگان روی این نرم افزار قرار دارد.

ویزیتورها امکان دیدن میزان بدهی مشتری را دارند ؟

بله، در صورتی که توسط مدیریت دسترسی داده شود، این امکان وجود دارد.

امکان ابطال سفارشات یا مرجوعی وجود دارد؟

تا زمانی که در سیستم حسابداری ثبت نشده‌اند این امکان وجود دارد اما بعد از درج در حسابداری این عملیات فقط از طریق سیستم حسابداری امکان پذیر است.

Webcom

با وبکام، همگام با تکنولوژی حرکت کنید

برای خرید محصولات وبکام می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان وبکام شما را راهنمایی کنند

نرم افزار پخش مویرگی

پخش و توزیع یکی از اساسی‌ترین بخش کسب وکارها است که چالش‌های زیادی به همراه دارد. بدون شک اجرای یک فرآیند توزیع بدون عیب و نقص به‌طور مداوم از توانایی‌های انسانی خارج خواهد بود، در اینجا است که یک نرم افزار پخش مویرگی تمام مسئولیت‌ها را برعهده می‌گیرد. سیستم پخش مویرگی به این صورت است که در آن، کالا و خدمات به‌صورت مسقیم به مشتریان عرضه می‌شوند. بنابراین، هرگونه واسطه و دلال در مسیر پخش حذف خواهد شد. در این مسیر، داشتن یک نرم افزار حسابداری پخش مویرگی می‌تواند برای سازماندهی توزیع محصولات کسب وکار شما بسیار عالی عمل کند. اما برای دریافت بهترین نتایج لازم است که بهترین نرم افزار پخش مویرگی را تهیه کنید تا بهره‌وری شرکت خود را تا بیشترین حد ممکن افزایش دهید. درمورد اهمیت نرم افزار فروش و پخش مویرگی، مزایا و ویژگی‌های آن به‌طور کامل در این مطلب مطالعه خواهید کرد.

 نرم افزار پخش مویرگی چیست؟   

یک نرم افزار جامع پخش مویرگی چنین وظیفه‌ای برعهده دارد که با توسعه و ساماندهی دقیق، خدمات یا کالاهای مصرف کنندگان را در بازار خرده فروشی شامل فروشگاه‌ها و کسب وکارهای کوچک، توزیع کند. این نرم‌افزار به‎صورت سیستماتیک، روزانه فعالیت‌های توزیع را براساس نیاز مشتریان پیش می‌برد. بازاریاب در کار با این نرم افزار باید اطلاعات را جمع‌آوری کند. بدین ترتیب سیستم می‌تواند به‌طور مداوم لیست سفارشات مشتریان را براساس به‌روزترین اطلاعات وارد شده، جمع‌آوری کند.

با این اوصاف می‌توان گفت که کاربرد نرم افزار حسابداری پخش مویرگی در عملکرد بهینه کسب وکارها غیر قابل انکار است. بدون چنین سیستمی، همانطور که پیش‌ از ایجاد چنین نرم‌افزارهایی اتفاق می‌افتاد، عملکرد شرکت‌های پخش دچار بی‌نظمی و هرج و مرج می‌شود. درنتیجه این بی‌نظمی‌ها ضرر و زیان‌های زیادی به بار می‌آید، بنابراین نرم افزار پخش مویرگی یک ابزار ضروری در کسب وکار شما خواهد بود.

اما نرم افزار بازاریابی مویرگی تنها برای فرآیند توزیع محصولات و خدمات مفید واقع نمی‌شود، بلکه این نرم‌افزار به صاحبان کسب وکارها کمک می‌کند تا با بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده، یک چشم‌انداز عالی از پتانسیل توزیع محصولات و خدمات خود به‌دست بیاورند. چراکه بهترین نرم افزار پخش مویرگی می‌تواند مطالعات منحصر به‌فرد برروی روند توزیع در کسب وکار شما داشته باشد، بهترین شیوه‌ها را معرفی کند و با مدل‌سازی و تجزیه و تحلیل روند توزیع به‌طور مداوم، رویکردهای نوآورانه‌ای برای پیشرفت سیستم پخش مویرگی در کسب وکار شما ارائه دهد. به‌طور کلی، یک نرم‌ افزار فروش مویرگی سیستمی است که علاوه‌بر سازماندهی روند توزیع، کسب وکار شما را برای پیشرفت در این مسیر آماده می‌کند.

 

 مزیت نرم افزار پخش مویرگی      

اولین مزیتی که با شناخت نرم افزار پخش مویرگی به چشم می‌آید، جایگزین کردن این نرم افزارها با عملکردهای دستی و سنتی است. درواقع این گزینه با اجرای خودکار فرآیندهای سیستمی، تمام روندهایی که پیش‌تر به‌صورت دستی پیش می‌رفتند را به‌صورت اتوماتیک پیش می‌برد. بدون شک، این یکی از اصلی‌ترین مزیت نرم افزار پخش مویرگی محسوب می‌شود اما قطعا تنها مزیت آن نیست. با کاهش دخالت انسانی در روند توزیع، پخش مویرگی مزایای متعددی همراه خواهد داشت.

مزایای دیگر استفاده از نرم افزار بازاریابی پخش مویرگی را در ادامه مطالعه می‌کنید:

  • جمع‌آوری اطلاعات به‌روز به‌طور دقیق: با ارائه اطلاعات روزانه به این نرم‌افزارها می‌توانید اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌های دقیق و به‌روز از روند توزیع کسب وکار خود به‌دست آورید. نکته‌ای که تاحد زیادی به کسب وکارها برای افزایش فروش کمک می‌کند آن است که سرپرست‌های واحد فروش، مدیرعاملان و مدیران بخشی از زمان خود را در بازار بگذرانند. یک نرم افزار پخش مویرگی این کار را برای این افراد بسیار ساده می‌کند. چراکه نرم افزار فروش و پخش مویرگی شامل یک پنل مدیریتی و داشبوردهای هوش تجاری می‌شود که امکان رصد و نظارت بازار بدون نیاز به دسترسی فیزیکی را فراهم می‌کند.
  • پوشش کامل بازار برای تمام اجزای محصولات: با استفاده از یک نرم افزار بازاریابی پخش مویرگی روند توزیع و پخش تمام اجزای محصولات بسیار ساده‌تر و دقیق‌تر پیش می‌رود. به این صورت، محصولات با فروش کمتر با برنامه‌ریزی برای ارائه تخفیف و انواع تکنیک‌های پروموشن، جایگاه بهتری در زمینه فروش کسب می‌کنند. درنتیجه، تمام محصولات، حتی آنهایی که فروش کمتری دارند پوشش داده می‌شوند.
  • برقراری ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان: نرم افزار توزیع مویرگی با اطلاعات به‌روز از مشتریان و خرده‌فروشان یک ارتباط موثر بین دو طرف ایجاد می‌کند. با کمک این اطلاعات و در روند جمع‌آوری آن می‌توان بازخوردهای بازار مصرف را بررسی کرد و طرح‌های فروش مختلف را ارائه داد. در این روند، مشتریان از محصولات جدید آگاه خواهد شد، همچنین تولیدکنندگان می‌توانند از نظرات مصرف کنندگان درمورد محصولات و عملکرد خود آگاه شوند.

نرم افزار پخش مویرگی رایگان

در برخی مواقع نرم افزار پخش مویرگی رایگان به مشتریان عرضه می‌شود. این نرم افزار با این هدف به مشتریان عرضه می‌شوند تا مدیران کسب وکارها بتوانند بدون نیاز به صرف هزینه، سیستم مدیریتی مناسبی برای بخش توزیع کسب وکار خود ایجاد کنند. درواقع در این نرم‌ افزارها، مشتریان بدون پرداخت هیچگونه مبلغ خدمات این نرم افزار را دریافت می‌کنند.

در این نرم افزارها در ازای دریافت هیچگونه مبلغی، عملیات ثبت اطلاعات و اجرای روند ثبت سفارش انجام می‌شود. با وجود این نرم افزار شما درواقع به‌عنوان یک مدیر یا کارفرما، با استفاده از یک نرم افزار حسابداری می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، از نرم افزار ویزیتوری برای پیشبرد فعالیت‌های لازم برای توزیع در کسب وکار خود استفاده کنید. این نرم افزار یک ابزار ساده با عملکردی کارآمد است که در اختیار ویزیتورها قرار می‌گیرد  تا ثبت سفارش توسط آنها بسیار ساده‌تر انجام شود.

با وجود یک نرم افزار پخش مویرگی رایگان می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه، به سراغ مشتریان خود بروید و سفارشات آنها را ثبت کنید. از این رو استفاده از یک نرم افزار پخش مویرگی رایگان به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به صرف هزینه‌های اضافی، عملیات ثبت سفارش کسب وکار خود را به‌صورت کاملا ساده پیش ببرید. 

قیمت نرم افزار پخش مویرگی       

گرچه برخی از شرکت‌ها نرم افزار پخش مویرگی رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، اما باید درنظر داشته باشید که درصورت تمایل برای دریافت خدمات حرفه‌ای در این نرم افزارها، باید مقداری پول پرداخت کنید. قیمت نرم افزار پخش مویرگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر به بودجه خود اهمیت می‌دهید بهتر است که در همان ابتدا از یک گزینه مقرون به‌صرفه مانند نرم افزار پخش مویرگی وب کام استفاده کنید. در این نرم افزار تمام خدمات با قیمتی کاملا مقرون به‌صرفه درنظر گرفته شده‌اند تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی درمورد بودجه خود، خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

قیمت خریداری نرم افزار توزیع مویرگی به نوع خدماتی که دریافت می‌کنید هم بستگی دارد. برای مثال، پس از تصمیم برای دریافت این نرم افزار شما با بررسی خدمات ارائه شده توسط آن باید سیستمی مطابق با نیاز کسب وکار خود را تهیه کنید. این سیستم‌ها با پلن‌های متفاوت، هزینه‌های متنوعی خواهند داشت.

ویژگی نرم افزار پخش مویرگی وب کام      

نرم افزار پخش مویرگی وب کام با ارائه ویژگی‌های فوق العاده در این زمینه، روند ارسال سفارشات را تا حد زیادی ساده‌سازی کرده است. مدیران می‌توانند با استفاده از این نرم افزار و با اختیار گذاشتن آن در دستان ویزیتورها، در حین ثبت سفارش به روند پخش و توزیع و ثبت سفارش نظارت داشته باشند. در لیست زیر با امکانات و ویژگی‌های نرم افزار پخش مویرگی وب کام بیشتر آشنا می‌شوید:

  • مشاهده مکان ویزیتورها و محل ثبت سفارش ویزیتور: یکی از قابلیت‌هایی که به مدیران کسب وکار برای نظارت بر روند ثبت سفارشات کمک می‌کند، امکان مشاهده مکان ویزیتورها و محل ثبت سفارش توسط آنها است. مدیران می‌توانند این موارد را به‌صورت روزانه، ماهانه و سالانه روی نقشه نظارت کنند. در این مورد زمان ثبت فاکتور و مبلغ آن هم نمایش داده می‌شود.
  • منطقه‌بندی و مسیرهای ویزیت: این امکان به ویزیتورها داده می‌شود تا لیست مشتریان را در اپلیکیشن مشاهده کنند. مدیران همچنین می‌توانند از قابلیت منطقه‌بندی و مسیربندی مشتریان که برای ویزیتورها ارائه شده برای نظارت بهتر بر کسب وکار خود استفاده کنند. آنها می‌توانند به‌صورت هفتگی یا ماهانه لیست و مسیرهای مشتریان را برای ویزیتورها تعیین کنند. به این ترتیب ویزیتور طبق زمانبندی تعیین شده توسط مدیران برای ثبت سفارش اقدام می‌کند.
  • دریافت و ارسال سفارش به حسابداری: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار پخش مویرگی وب کام، قابلیت سفارش‌گیری و ارسال سفارشات به حسابداری است. با وجود این ویژگی، بازاریاب‌ها در ابتدای روز کاری اطلاعات را دریافت کرده، سپس شروع به ثبت سفارش می‌کنند. روند ثبت سفارش در این نرم افزار پخش مویرگی بسیار سریع و آسان پیش می‌رود. برای این کار، امکانات و قابلیت‌های متعددی وجود دارد که کاربردهای زیادی برای انواع شرکت‌ها در حیطه‌های مختلف خواهند داشت.
  • تایپ قیمتی متنوع: بدون شک تمام کسب وکارها در بین مشتریان خوش حساب خود و مشتریان عادی تبعیض قائل می‌شوند! جدا از آن برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند حساب خود را به‌صورت قسطی پرداخت کنند یا این پرداخت را به شیوه‌های دیگر انجام دهند. در نرم افزار فروش مویرگی وب کام این امکان فراهم شده تا بازاریابان بتوانند برای هر مشتری، یک تیپ قیمتی متفاوت درنظر بگیرند.
  • وجود تخفیفات سطحی و پلکانی: از ویژگی‌های مهم دیگر که در نرم افزار فروش مویرگی وب کام در اختیار مدیران فروش قرار می‌گیرد، ارائه انواع تخفیفات در هنگام فروش است. در این نرم افزار قابلیت‌های متعددی شامل تخفیفات سطری از حسابداری، تخفیف پلکانی برای کالاها، تخفیفات درصدی و ریالی وجود دارند که می‌توانند درنظر گرفته شوند. استفاده از هرکدام از این قابلیت‌ها به سیاست شرکت مورد نظر برای اعمال تخفیف بستگی دارد.
  • چاپ سفارش در محل مشتری: معمولا بازایابان در همان لحظه ثبت سفارش، فاکتور آن را برای مشتری چاپ می‌کنند. اما در اپلیکیشن پخش مویرگی وب کام این امکان وجود دارد تا فاکتور مشتریان را چاپ کرده و آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند واتس اپ برای آنها ارسال کنید. درنتیجه، استفاده از این نرم افزار نیاز به تهیه پرینتر و کاغد برای ویزیتور را از بین می‌برد.
  • دسترسی به اطلاعات مشتریان: یکی از موارد مهم هنگام بازاریابی آن است که ویزیتورها به اطلاعات مورد نظر درمورد مشتری دسترسی داشته باشند. این اطلاعات شامل اطلاعات تماس، سفارش‌های قبلی مشتری، فاکتورهای مرجوعی و… می‌شوند. در نرم افزار وب کام تمام این موارد در اختیار ویزیتورها قرار می‌گیرد تا آنها دسترسی آسان به این اطلاعات داشته باشند. همچنین، ویزیتورها می‌توانند مشتری جدید تعریف کرده و برای آن ثبت سفارش کنند.

بهترین نرم افزار پخش مویرگی

بهترین نرم افزار پخش مویرگی گزینه‌ای است که علاوه‌بر ارائه تمام اختیارات لازم برای ویزیتورها، شامل دسترسی آسان به اطلاعات مربوط به مشتری، عملکرد مدیران برای نظارت بر روند ثبت سفارشات را آسان کند. هچنین، وجود قابلیت‌های متنوع در ارائه قیمت محصول، مانند تنوع زیاد در ارائه تخفیفات به ویزیتورها کمک می‌کند تا روند ثبت سفارش در ساده‌ترین حالت ممکن پیش برود. فراموش نکنید یک گزینه عالی به‌عنوان نرم افزار پخش مویرگی باید کار کسب وکار شما را برای فروش بیشتر و هدفمند مدیریت زمان و بررسی لحظه‌ای روند ثبت سفارشات، ساده‌سازی ثبت سفارشات و برنامه‌ریزی دقیق براساس گزارشات آسان کند.

تمام این قابلیت‌ها باید با هزینه‌ای کاملا مقرون به‌صرفه در اختیار مشتریان قرار بگیرد. باوجود پلن‌های متفاوت با هزینه‌های متنوع در نرم افزار بازاریابی مویرگی وب کام، انواع کسب وکارها با بودجه‌های مختلف می‌توانند از قابلیت‌های این گزینه استفاده کنند. در این نرم افزار، انواع پرداخت‌ها ارائه می‌شوند. 

تفاوت نرم افزار بازاریابی مویرگی و نرم افزار فروش مویرگی      

در بازاریابی مویرگی بسیار بیشتر از روش‌های دیگر به تکنولوژی نیاز است، چراکه در این روش مشتریان و بازارهای جدید کشف شده و مورد هدف قرار می‌گیرند. درواقع می‌توان گفت که بازیابی مویرگی یک تکنیک فوق‌العاده برای افزایش فروش کسب و کار خواهد بود. استفاده از بازاریابی مویرگی به کسب وکارها کمک می‌کند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. در این تکنیک به این موضوع توجه می‌شود که محصولات یک شرکت، به تمام فروشندگان، حتی به آخرین فروشنده هم برسد.

با وجود یک نرم افزار فروش مویرگی می‌توانید با ایجاد یک سیستم پخش قوی، محصولات کسب وکار خود را به طیف گسترده‌ای از فروشنده‌ها ارائه دهید. یک نرم افزار بازاریابی مویرگی هم به شما کمک خواهد کرد تا بازارهای جدید را پیدا کرده و به آنها ورود کنید. درواقع این دو در برخی مواقع یک هدف را دنبال می‌کنند که آن هم توزیع دقیق محصولات و پوشش بیشتر بازار است. بنابراین، می‌توان با ادغام این دو در یک نرم افزار، مانند نرم افزار پخش مویرگی وب کام، یک رویکرد عالی برای کسب وکارها درنظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *