نرم افزار تحت وب چیست و چه مزایایی دارد؟

تحت وب سازی

مدت‌هاست که یکی از دغدغه‌های فکری صاحبان مشاغل در کسب و کارهای مختلف حرکت به سمت دورکاری است. همانطور که می‌دانید یکی از محبوب ترین سیستم عامل‌هایی که امروزه مردم بخصوص صاحبان مشاغل از آن استفاده می‌کنند سیستم عامل ویندوز است. همه چیز خوب و بر وفق مراد است تا وقتی که شما بخواهید از راه دور به سیستم خود یا یکی از نرم افزارهای روی سیستم خود دسترسی داشته باشید، آن جاست که به مشکل بر خواهید خورد.

اگر برای دورکاری سازمانی و یکپارچه کردن نرم افزارهای شرکت و سازمان خود در سطح تمامی شعب و نمایندگی‌ها به مشکل خورده اید و به یک راه حل امن و جامع احتیاج دارید یا خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی سریع و قابل اعتماد برای شما مهم است، در ادامه این پست همراه ما باشید تا جامع ترین راه حل را به شما معرفی کنیم…

 

دورکاری با استفاده از نرم افزارهای تحت وب

امروزه شرکت‌ها با مزایای دورکاری آشنا هستند و برای کنترل هزینه‌های خود و صرفه جویی در منابع و زمان و همچنین سهولت در فرایند‌های کاری و گزارش گیری، از نرم افزارهای تحت وب بسیار استقبال کرده اند. سیستم‌های دور کاری، امکان انجام کار را از خانه و به دور از محیط کار، ممکن می‌کنند و همین باعث شده تا نرم افزارهای تحت وب به طرز چشمگیری محبوب شوند.

این روزها به علت کرونا و محدودیت‌های تردد و کاهش ساعت‌های کاری نیز استقبال و استفاده از این نرم افزارهای تحت وب بسیار چشمگیر شده است.

 

وبکام دورکاری

 

نرم افزارهای تحت وب چیست؟

نرم افزارهای تحت وب، درواقع نرم افزارهایی هستند که بر روی بستر اینترنت یا اینترانت عرضه می شوند. با بکارگیری راهکار تحت وب شما می‌توانید تمام نرم افزارهای تحت ویندوز خود را بصورت متمرکز و مجازی، در هر مکان و در هر زمان در اختیار کاربران خود قرار دهید.

در حقیقت این راهکار به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه، امنیت بالا و به آسانی، نرم افزارهای تحت ویندوز خود را به نرم افزارهایی قابل اجرا بر روی همه مرورگرها تبدیل کنید و به راحتی می‌تواند مانند نرم افزارهای تحت وب از نرم افزارهای تحت ویندوز خود استفاده کنید.

راهکار وبکام در نصب نرم افزارهای تحت وب

صاحبان مشاغل و بنگاه های اقتصادی و فروشگاه های کوچک و بزرگ که از نرم افزارهای ویندوزی برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند و با توجه به گسترش فعالیت، افزایش شعبات و یا نظارت بر عملکرد نرم افزارهای های مالی، اداری و… نیاز به تحت وب کردن نرم افزار خود دارند، می‌توانند بدون تغییر نرم افزار و خرید نرم افزار جدید از راهکار وبکام که امن، ارزان، ایمن و دارای سرعت بالایی است برای تحت وب کردن نرم افزارهای ویندوزی خود اقدام کنند.

 

نرم افزار دورکاری

نرم افزارهای حسابداری تحت وب شرکت وبکام، قابلیت اتصال به انواع نرم افزارهای حسابداری مانند هلو تحت وب، سپیدار، پاتریس، پروشا، اسپاد و…. را دارند که این ویژگی قابلیت‌های زیادی مانند کنترل موجودی و مدیریت مرکزی کالاها، مشتریان و … را به همراه دارد. توزیع کنندگان می‌توانند به کمک نرم‌افزارهای وبکام بسیاری از هزینه‌های خود را کاهش دهند و این هزینه را می‌توانند در بخش های مختلف کار خود سرمایه گذاری کنند.

بر‌ اساس پژوهش‌های انجام گرفته مشخص شده که استفاده از نرم‌افزارهای وبکام هزینه‌ها را ۲۰٪ تا ۳۰٪ کاهش می‌دهد.

 

مزایای نرم افزارهای تحت وب چیست؟

با استفاده از امکان دورکاری نرم افزار تحت وب، وبکام می‌توانید از هر کجای کشور که هستید به سادگی از سیستم مالی خود بدون محدودیت استفاده نمایید.

به عبارت دیگر با نرم‌افزار دورکاری اجرای تمامی نرم‌افزارهای ویندوزی بر روی تمامی مرورگرها، به سادگی با حداقل هزینه و امنیت بالا ممکن می شود. در واقع پس از نصب نرم‌ افزار دورکاری، نرم‌افزارهای ویندوزی مانند نرم‌افزارهای تحت وب، از هر مکان و با استفاده از هر دستگاه بر روی تمام مرورگرها قابل نمایش بوده و به سادگی قابل استفاده است.
از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای برنامه های تحت وب، سادگی توزیع این برنامه ها بین کاربران است. این نرم افزارها از پلتفرم مستقل هستند و اهمیتی ندارد که کاربر از چه نوع کامپیوتری استفاده می‌کند.

نرم افزارهای تحت وب را می‌توان روی هر وسیله‌ای مانند، موبایل، تبلت، لپتاپ و یا هر سیستم عاملی از طریق مرورگر استفاده کرد. با توجه به تکنولوژی طراحی از اینترنت‌های کم سرعت نیز می توان برای حسابداری آنلاین و یا دورکاری حسابداری استفاده کرد.

  • عدم نیاز به هیچ گونه تغییر در نرم افزار ویندوزی
  • امکان اتصال به نرم افزار از هر کجای دنیا
  • عدم نیاز به خرید سخت افزار اضافی برای سرور و استفاده از منابع سخت افزاری موجود
  • قابلیت بروزرسانی با کمترین هزینه و زمان
  • استفاده از سرعت بالای سرور توسط کاربران
  • انتقال کامل اطلاعات از نرم افزار قبلی به جدید امکان استفاده از نرم افزاری ویندوزی با سرعت بالا و تمامی امکانات نرم افزار شامل ذخیره سازی، ویرایش و چاپ و … روی مرورگر که در بسیاری از موارد امکان پذیر نیست.
  • عدم نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی روی کامپیوتر کاربران
  • در صورت قطعی بستر ارتباطی آخرین عملکرد کاربر روی سرور ذخیره شده و پس از اتصال مجدد می‌تواند کار خود را ادامه دهد.
  • قابلیت اجرای نرم افزار ویندوزی روی مرورگر همه سیستم عامل‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *