خدمات سئو

سئو چیست؟

طبق آمار گوگل در سال 2024 روزانه 22 میلیارد جستجو از طریق موتورهای جست و جو در سراسر جهان انجام می‌شود و درصد بسیار بالایی از کاربران از این طریق وارد سایت‌ها می‌شوند. جستجو در گوگل تبدیل به یک عادت در همه افراد شده است و تقریبا هر چیزی را که بخواهیم در گوگل جستجو می‌کنیم. اما چه دلیلی باعث می‌شود که گوگل بهترین نتایج را با توجه به چیزی که خواسته‌ایم به ما نشان می‌دهد؟
اینجاست که باید با واژه‌ای به نام سئو (seo) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو (search engine optimization) آشنا می‌شویم.

سئو سایت

هدف از سئو چیست؟

سئو، برنامه نویسی یا کد نویسی نیست! بلکه سئو، بهینه سازی صفحات سایت برای رسیدن به رتبه مناسب در نتایج گوگل میباشد. برای مثال زمانی که کلمه‌ای را در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر جستجو می‌کنید، نمایش سایت‌ها به‌صورت اتفاقی یا با ترفند خاصی نیست و در پشت پرده اتفاقاتی از قبل رخ داده است. در واقع گوگل با الگویتم‌های هوشمند و متعدد خود تصمیم می‌گیرد چه سایتی مناسب کاربر است و اگر یک وب سایت سئو مناسب نداشته باشد این رقابت را از دست خواهد داد.

 

با توجه به توضیحات بالا احتمالا باید متوجه شده باشید که سئو چقدر اهمیت دارد و میتواند برای یک سایت و یا کسب و کار مهم و آورده داشته باشد. اغلب کسب‌وکارها تصور می‌کنند با طراحی سایت می‌توانند جایگاه مناسبی در نتایج گوگل داشته باشند اما بی‌شک سایتی که می‌خواهد در بستر اینترنت از لحاظ معرفی و فروش خدمات یا محصولات موفق باشد باید سایت خود را سئو (بهینه سازی) کند.

سوالی دارید؟

تماس سریع با کارشناسان

چرا به سئو نیاز داریم؟

در کنار روش‌هایی که منجر به ورود کاربر به سایت می‌شود مانند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یا ارسال پیامک انبوه، نیازمند سئو هستیم. به این دلیل که سئو می‌تواند کاربرانی که از طریق جستجوی گوگل به دنبال محصول یا خدمات مورد نظر خود می‌گردند را وارد سایت شما کند و اینها اغلب جزو کاربران هدف شما هستند. همچنین با سئو میتوانید به برند خود اعتبار  بخشید. تمامی مزایایی که از سئو گفته شد نیازمند این است که روند اجرای آن به درستی انجام شود.

seo
نقشه راه سئو

سئو وردپرس

بدون شک با وردپرس که به‌عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتواست آشنا هستید، وردپرس به‌دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های گسترده‌ای که ارائه می‌دهد بسیار مورد توجه مدیران وبسایت‌ها قرار گرفته است. البته، استفاده از این سیستم کاربردی به این معنا نیست که سایت شما به یک سایت تمام و کمال از نظر ربات‌های گوگل تبدیل خواهد شد! بلکه پس‌از طراحی سایت وردپرسی مانند هر سیستم دیگری باید خدمات سئو را هم در نظر بگیرید تا بتوانید رتبه وبسایت خود را در بین رقبا افزایش دهید.

در کنار تمام مزایایی که برای استفاده از سایت وردپرسی وجود دارد، این نکته را باید درنظر بگیرید که وردپرس بسیار با سئو سازگار است. این به آن معنا است که در صورت دریافت خدمات سئو وردپرس مناسب و اصولی، میتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای جایگاه وبسایت خود مشاهده کنید. از آنجایی که سایت‌های وردپرسی هر روز بیشتر از دیروز درحال گسترش هستند، این سایت‌ها باید با خدمات سئو وردپرس به خوبی آشنایی داشته باشند. در ادامه به‌طور کامل در مورد انواع خدمات سئو وردپرس، مزایا و فرآیند انجام خدمات سئو سایت حرفه ای توسط تیم وبکام، مطالعه خواهید کرد.

خدمات سئو وردپرس

خدمات سئو وردپرس اقداماتی هستند که به صاحبان و مدیران وبسایت برای جذب مخاطب از طریق موتور جستجوی گوگل کمک می‌کنند. در واقع، سئو راهی است که سایت‌ها میتوانند مخاطب هدف خود را جذب کنند، فقط کافیست که طبق میل گوگل رفتار کنید تا ربات‌ها مخاطبان مشتاق را به سمت وبسایت شما سوق دهند!

 از آنجایی که وردپرس یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای طراحی سایت وردپرسی محسوب می‌شود، انجام خدمات سئو روی این CMS بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این بین شرکت‌هایی وجود دارند که با ارائه خدمات سئو وردپرس، به صاحبان وبسایت‌ها کمک می‌کنند تا با اجرای سئو سایت حرفه ای در وبسایت وردپرسی خود، کسب وکارشان را در بین اولین نتایج جستجوی گوگل قرار دهند.

 انجام سئو سایت وردپرس به‌صورت حرفه‌ای نیازمند یک فرد یا تیم متخصص در این زمینه است. درواقع، قوانین سئو بسیار ساده به‌نظر می‌رسند که می‌توان آنها را به‌راحتی اجرا کرد. اما باید بدانید وبسایت‌های وردپرسی دیگر که رقبای شما هستند و در رتبه‌های بهتر نتایج جستجو قرار دارند این موضوع را آنقدر ساده درنظر نمی‌گیرند! اجرای قوانین سئو به‌صورت حرفه‌ای و اصولی در وبسایت وردپرسی به شما کمک می‌کند تا سریعتر رشد کرده و خدمات یا محصولات خود را میان میلیون ها کاربر به نمایش بگذارید.

سوالی دارید؟

تماس سریع با کارشناسان

نیاز به مشاوره دارید ؟

برای مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید.

پلن های وبکام برای انجام خدمات سئو

عنوان خدمات سئو

پایه

تماس بگیرید

برنزی

تماس بگیرید

نقره‌ای

تماس بگیرید

طلایی

تماس بگیرید

16 فکر در مورد “ خدمات سئو سایت

  1. سینا الی شناس گفت:

    سلام روز بخیر شما در خدمات سئو وردپرس
    سئو سایت های شرکتی رو هم انجام میدید؟

    1. piri گفت:

      سلام بله ما در وبکام خدمات سئو وردپرس سئو سایت های شرکتی را هم ارایه میکنیم لطفا جهت اطلاع از هزینه ها و انجام سئو وردپرس با کارشناسان تماس بگیرید

  2. حسنی گفت:

    سلام سایت ما به تازگی راه اندازی شده و یک سری مشکلات در سئو وردپرس قسمت تکنیکال هم داشتیم.
    میخواستم بدونم با وجود این مشکلات شما انجام سئو سایت وردپرسی رو بازم انجام میدید؟

    1. piri گفت:

      سلام هیچ مشکلی ندارد اتفاقا بسیار به نفع شما خواهد بود اگر سایت خودتان را به تازگی ساخته اید سئو را شروع کنید برای استفاده از خدمات سئو سایت وردپرس هم میتوانید پلن های موجود در صفحه را مشاهده کنید

  3. ذاکانی گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم هزینه خدمات سئو سایت وردپرس به صورت حرفه ای چقدر هست؟
    و این که این هزینه از ماه اول گرفته میشه؟

    1. piri گفت:

      انجام سئو سایت وردپرسی به همراه تمام امور ان بسته به نوع سایت و شرایط فعلی ان است که لطفا جهت قیمت سنجی صحیح برای خدمات سئو سایت وردپرسی با کارشناسان در تماس باشید

  4. پژمان گفت:

    سلام برای سفارش خدمات سئو سایت وردپرس باید چیکار بکنم؟

    1. piri گفت:

      برای سفارش خدمات سئو سایت وردپرس با کارشناسان وب کام تماس بگیرید

  5. حمیدرضا گفت:

    نحوه سفارش سئو وردپرس در وب کام به چه صورتی هست؟

    1. piri گفت:

      برای انجام سئو سایت وردپرس به صورت حرفه ای لطفا بریف و فرم بالا را پر کنید

  6. حسین زاده گفت:

    سلام سوالی داشتم.
    میخواستم بدونم خدمات طراحی سایت وردپرس مناسب SEO هستش؟
    یا سایت اختصاصی بهتره

    1. piri گفت:

      بله مشکلی نداره

  7. هانیه گفت:

    ببخشید هزینه خدمات سئو وردپرس چقدر؟
    ایا قابلیت پرداخت اقساطی رو میتونیم داشته باشیم یا نه و روش پرداخت به چه شکلی هستش؟

    1. piri گفت:

      سلام بر اساس نوع سایت و کلمات کلیدی شما استفاده و هزینه خدمات سئو وردپرس متفاوت هست جهت اطلاع از هزینه ها با کارشناسان تماس بگیرید

  8. شمالی زاده گفت:

    سلام من تازگی با seo اشنا شدم میخواستم بدونم خدمات سئو وردپرس شامل چه مواردی میشه؟

    1. piri گفت:

      خدمات سئو وردپرس شامل مواردی مانند سئو تکنیکال / سئو محتوا / سئو داخلی و سئو خارجی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *